پولیشر سه برسه

چگونه دستگاه قالیشویی مناسب را انتخاب کنیم؟

درانتخاب دستگاه قالیشویی مناسب چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟

هنگام انتخاب یک دستگاه قالیشویی خوب، توجه به اندازه ناحیه ای که باید تمیز شود و نوع سطوح و لکه هایی که باید با آنها برخورد شود ضروری است. مدل‌های مختلف با سطوح مختلف قدرت و طیف وسیعی از ویژگی‌ها عرضه می‌شوند، بنابراین خوب است زودتر تحقیق کنید که کدام دستگاه‌ها برای نیازهای شما مناسب‌تر هستند. علاوه بر این، میزان قابل حمل بودن و استفاده آسان دستگاه را در نظر بگیرید. اگر نگهداری یا استفاده از آن راحت نباشد، برای کسب و کار شما مفید نخواهد بود، مهم نیست که چقدر عملکرد تمیز کردن آن خوب باشد. در نهایت، در نظر بگیرید که مدت طولانی باید از دستگاه استفاده کنید. اگر قصد دارید روزانه شستشوی فرش را داشته باشید ، روی مدل های  قابل اعتمادتر با بررسی های خوب از سایر مشاغل سرمایه گذاری کنید.

نوع فرش را در فضای کسب و کار خود شناسایی کنید

هنگام انتخاب دستگاه های قالیشویی برای فضای کاری خود، توجه به نوع فرشی که اغلب مشتریانتان دارند ضروری است، باید توجه داشت دستگاه بتواند فرش های ماشینی و دستباف با پرزهای و لکه های الوده ای که دارند به خوبی تمیز کند در برخی از تجهیزات شستشوی فرش مانند خاک گیرفرش و ابگیرلوله ای ممکن است نتایج بهتری را برای فرش‌های خاص ارائه دهند، بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری در دستگاه های شستشوی فرش، حتما تحقیق کنید.

تعداد فرش هایی که معمولاً دریافت می کنید را درنظر بگیرید

هنگام انتخاب یک دستگاه قالیشویی برای تجارت خود، باید تعداد فرش و میزان ترافیکی که معمولاً هر فرش دریافت می کند را در نظر بگیرید. دستگاه قالیشویی از کوچک و سبک وزن گرفته تا دستگاه اتوماتیک ریلی و میزی که برای شستشوی فرش‌های کوچک و مخصوصا بزرگ عالی هستند .با درک نیازهای کسب و کار قالیشویی خود و نوع وتعداد فرشی که با آن کار می کنید، می توانید مشخص کنید که کدام نوع دستگاه قالیشویی برای شما بهترین است.

دستگاه ها را بر اساس ظرفیت مخزن آب، قدرت مکش، وزن و ضمانت مقایسه کنید

هنگام خرید  دستگاه شستشوی فرش عالی برای کسب و کار خود، چند نکته را در نظر بگیرید. همه دستگاه ها برای کار مورد نیاز شما مناسب نیستند، بنابراین مقایسه مدل ها بر اساس ظرفیت مخزن آب، قدرت مکش و وزن واقعی خود دستگاه بسیار مهم است. دستگاه های تمیز کننده عمیق فرش، با نگهداری مقدار زیادی آب تمیز و کثیف، هر بار عملکرد تمیز کردن قابل اعتمادی را به کسب و کار شما می دهد. همچنین توجه به مدت زمان ضمانت و اینکه آیا سازنده قبل از خرید قراردادهای خدماتی را ارائه می دهد مفید است  برخی ممکن است تا 5 سال پوشش دهند.

تصمیم بگیرید که چقدر زمان می خواهید برای تمیز کردن صرف کنید

هنگام انتخاب یک دستگاه قالیشویی تجاری، مهم است که در نظر بگیرید که چقدر زمان برای تمیز کردن اختصاص می دهید. باید مطمئن شوید که محلول‌های پاک کننده به راحتی پیدا می‌شوند و جایگزین می‌شوند تا در وقت ارزشمند خود صرفه‌جویی کنند. همچنین، به محدوده تمیز کردن دستگاه و اینکه آیا برای رسیدگی سریع و کارآمد لکه های سخت درفرش های ماشینی و دستباف مناسب است یا خیر، نگاه کنید. تحقیق در این مورد از قبل می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما شود.

بودجه خود را تعیین کنید

تصمیم گیری در مورد بودجه برای دستگاه قالیشویی کسب و کار اولین قدم بسیار مهم در انتخاب تجهیزات مناسب است. در نظر گرفتن عواملی مانند هزینه اولیه، تعمیر و نگهداری، هزینه‌های تعمیر و سرمایه‌گذاری‌های آتی برای اطمینان از سرمایه‌گذاری در تجهیزات قابل اعتمادی که برای سال‌ها دوام خواهند داشت، بسیار مهم است. یک نکته مهم هنگام تعیین بودجه، تحقیق در مورد قیمت مدل ها و مارک های مختلف در بازار است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بیشترین هزینه را برای صرفه جویی در پول خود به دست می آورید و در عین حال دستگاه های باکیفیتی را دریافت می کنید که تمام نیازهای شما را برآورده می کند. دلتا ماشین با توجه به بودجه اولیه شما و نیازهای کسب و کار شما 4 بسته را به شما پیشنهاد میدهد که برای انتخاب آن میتوانید با تیم پشتیبانی دلتا ماشین در ارتباط باشید.

ویژگی های مهم یک دستگاه قالیشویی خوب؟

هنگامی که صحبت از دستگاه قالیشویی می شود، ویژگی ضروری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.کیفیت قطعاتی نظیر برسها و الکتروموتورگیربکس ها که دردستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک است

دستگاه های مثل دستگاه شستشوی دوبرس با مصرف حدود ٤ آمپر سه فاز توانایی شستشوی هرتخته فرش ١٢ متری را در کمتر از ٥ دقیقه با کیفیت بالا نشان دهنده این است که با کمترین انرژی بیشترین کارایی را شما خواهید داشت .

علاوه بر این، قالیشویی هایی با سیستم اتوماتیک برای نگهداری آسان تر در طول زمان توصیه می شود. در نهایت، مطمئن شوید که دستگاه‌های قالیشویی را با ضمانت‌های قابل اعتماد و قراردادهای خدمات سازنده برای آرامش بیشتر انتخاب کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها قبل از خرید قالیشویی، می توانید مناسب ترین شامپو فرش را برای نیازهای کاری خود تهیه کنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *