دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی

قیمت دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی

دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ریلی یکی از برجسته‌ترین دلتاماشین است. اگر قصد دارید کارخانه قالیشویی شما قابلیت رقابت با دیگر کارخانه‌ها را داشته باشد، حتما نسبت به خرید دستگاه اتوماتیک قالیشویی اقدام کنید. پس از استفاده از این دستگاه، به وضوح متوجه بهبود سرعت و کیفیت شستشوی فرش‌ها می‌شوید.

قیمت دستگاه اتوماتیک قالیشویی متناسب با مدل‌هایی که عرضه می‌شود، متفاوت است اما به نسبت کارایی هایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این دستگاه امکانات زیادی دارد که می‌تواند در بهبود سرعت و کیفیت شستشو تأثیر چشمگیری داشته باشد.

از آنجایی که قالی از سمت طولی خود یعنی از سکت چهار متری توسط دستگاه شستشو میشود و در هر لحظه تمام طول ۴ متر فرش زیر برس ها قرار گرفته، سرعت شستشوی بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها از جمله اتوماتیک‌ میزی و پولیشر دستی دارد، از این‌‌رو‌ در قالیشویی های پرکار از این دستگاه استفاده میشود.

خرید دستگاه شستشو اتوماتیک ریلی

از دستگاه‌هایی مهم و تاثیرگذاری که در قالیشویی‌های اتوماتیک و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی است. روش کار دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ریلی به این صورت است دستگاه پس از پاشش آب و‌ مایع شستشو، بر روی قالی های پهن شده حرکت میکند.

حرکت دستگاه بر روی ریل های مخصوص خود صورت می گیرد . این ریل ها قابل نصب بر روی زمین و یا سکوی شستشو هستند. داشتن سکوی شستن مرحله ی بلند کردن قالی لول شده از روی زمین را حذف کرده و کار به مراتب راحت تر انجام می پذیرد.

خوب است بدانیم دستگاه قالیشویی ریلی توسط مهندس علی یگانه فرد طراح بسیاری از ماشین آلات پیشرفته در صنعت قالیشویی اختراع شده و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد. مزیت‌های این دستگاه که موجب شده است اکثر کارخانه‌های قالیشویی مدرن و اتوماتیک به استفاده از آن روی بیاورند، سرعت و کیفیت بالای شستشوی آن است. مسئله‌ای که در هر قالیشویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ریلی

اگر میخواهیم بدانیم اصلی‌ترین مزیت‌ ماشین قالیشویی تمام اتوماتیک چیست، باید به کیفیت شستشوی چشمگیر به دلیل آزادی عمل در حرکت دستگاه به سمت جلو و عقب اشاره کنیم . با کمک این گزینه، اپراتور می‌تواند دستگاه اتوماتیک قالیشویی را چندین ‌بار روی یک فر جلو و عقب کند یا حتی در یک نقطه دلخواه متوقف کند تا عملیات شستشو به بهترین نحو انجام شود.

از مزیت های مهم‌ دیگر این دستگاه مجهز بودن آن به برس های مجزای برای ریشه شویی می باشد به گونه ای که دستگاه در هر رفت و برگشت بر روی قالی، یکبار از پشت و‌یک‌بار از رو ریشه ها رو شستشو می دهد و از آنجا که شستشوی ریشه از  مهم ترین پارامترهای ‌برای قالیشویی است این مزیت دستگاه اتوماتیک ریلی کمک زیادی به قالیشویان میکند.

همینطور دستگاه مجهز به شلاق زن میباشد. محور شلاق زن دستگاه اتوماتیک ریلی دلتا کثیفی را از عمق قالی برداشته و تاثیر بسیار زیادی در تمیزی قالی هایی با کثیفی زیاد و یا قالی های قدیمی دارد. ضمن اینکه این محور شلاق زنی برای خاک گیری قالی پیش از شستشو کارایی بالایی دارد، و علی رغم شلاق زن های دستی موجب پارگی و یا خرابی شیرازه و ریشه ی قالی نمیشود.

بسیاری از قالی های دست باف یا نفیس به هنگام شستشو با برس آسیب می بینند و از این رو یونیت شلاق زنی دستگاه اتوماتیک ریلی برای شستشوی قالی دستباف و قالی نفیس بسیار مناسب است.

علاوه بر همه کاربردهای ذکر شده دستگاه اتوماتیک ریلی دلتا مزیت بزرگ دیگری نیز دارد و آن شانه زنی و پرزگیری قالی ها در حین شستشو می باشد. این‌ عمل توسط برسهای سیلندری که بر روی این‌دستگاه‌قرار گرفته انجام میشود.

اگر بخواهیم برخی دیگر از امکانات این دستگاه را نام ببریم، می‌توانیم به قابلیت تنظیم ارتفاع بُرس‌ها، سنسور محدودکننده حرکت و سیستم آب‌پاشی کارشناسی شده اشاره کنیم.

تعداد نیروی کار لازم برای دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی دلتا ماشین

برای کار با دستگاه اتوماتیک ریلی دلتا تنها به دو نفر نیروی کار احتیاج‌ است. این دونفر  نیز تنها مسئولیت پهن کردن و لول کردن قالی ها را به عهده دارند.چراکه مابقی فعالیت های لازم‌ را دستگاه به طور خودکار انجام میدهد. همچنین از آنجایی‌که تمام سطح قالی در هنگام پهن بودن روی سکوی شستشو قابل رویت است کنترل کیفیت شستشو به بهترین حد خود می رسد.

سرعت شستشوی بالاتر یعنی توان شستشوی بیشتر

همان‌طور که متوجه شدید، دستگاه قالی شویی اتوماتیک نیاز هر کارخانه قالیشویی مدرن و اتوماتیک است. به همین جهت بهتر است هنگام خریداری این دستگاه، به کیفیت و ویژگی‌های آن توجه کنید.

زنبیل خرید